Glitter guitar- Geneza metamorfozy mojej gitary

15:11:00
Kilka lat temu (zapewne byłoby ich nawet 5-6) rozpoczęła się moja przygoda z muzyką Taylor Swift. Była wtedy już od 4 lat na scenie i w trakcie tworzenia muzyki typowo pop-country. Pamiętam, że oglądałam jej koncerty podczas, których bardzo zaintrygowała mnie gitara, która wyglądała jakby była pokryta wieloma tysiącami małych kryształków (niewiele się pomyliłam). W sztucznym świetle robiło to na prawdę efekt WOW. Od tego czasu marzyłam żeby mieć taką gitarę na własność. W końcu kocham wszystko co się świeci ;)






Gitara powstaÅ‚a na potrzeby teledysku do Our song (2009r). Jest to model Taylor GS/8 pochodzÄ…cy ze sklepu https://www.taylorguitars.com





ZostaÅ‚a pomalowana na czarno i wytarto  jej pÅ‚ytÄ™ przedniÄ… w celu zmatowienia i stworzenia powierzchni bardziej podatnej na klejenie. NastÄ™pnie dostarczono jÄ… do Trey'a Fanjoy'a- tworcy teledysku. KrysztaÅ‚ki byÅ‚y przyklejanie przez pracowników produkcji na planie oraz nastoletniÄ…  córkÄ™ prezesa Taylors Record Company.
GitarÄ™  pokryto 5,400 tysiÄ…cami cyrkonii Swarovskiego Led crystal AB (Aurora borealis) w rozmiarze 30ss (6,32- 6,50mm). Jako klej posÅ‚użyÅ‚a żywica epoksydowa.




Obecnie gitara znajduje siÄ™ w Country Music Hall of Fame w Nashville.






*SÄ… to oficjalne informacje od Big Machine Records*

Brak komentarzy:

A Ty co o tym myślisz?



Obsługiwane przez usługę Blogger.